Design Thinking
Design Thinking to metoda, której celem jest opracowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, którymi mogą być nowe produkty, usługi, wydarzenia, programy edukacyjne czy też modele biznesowe.
Sama metoda jest podzielona na etapy:
1. Empatyzacja - kluczowe jest tu tzw. wejście w buty użytkownika i zrozumienie jego motywacji, potrzeb, problemów mających wpływ na jego zachowanie i decyzje.
2. Definiowanie problemu - tutaj następuje właściwe definiowanie problemu.
3. Generowanie pomysłów - na tym etapie zespół koncentruje się na wygenerowaniu jak największej liczby rozwiązań.
4. Budowanie prototypów - bazując na wypracowanych pomysłach, zespół stara się zbudować, przy pomocy prostych materiałów (blok rysunkowy, kartoniki, gazety, pisaki, klej) prototypy. Nie chodzi tu o skomplikowane modele, lecz o zaprezentowanie pomysłu i zebranie opinii.
Data: 14 czerwca (poniedziałek), godz. 10:00 – 14:00.
Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy wypełnić krótki formularz:
http://tiny.pl/rv4bk
Wypełnij formularz zgłoszeniowy i weź udział w szkoleniu!